Idag kom dom! Biljetter till Trelleborgsträffen - Gummiapan, den 30 april-1 maj 2016. Jippie!!!

 Var på Trelleborgsträffen - Gummiapan i höstas, fick biljetter, resa och boende av Marie Hjortenkrans. Jag blev så helt överlycklig! Tacksam än i dag, Marie!
 
Det var en fantastisk träff! Flertalet butiker på plats med massor av produkter, livsfarligt!!!
Gummiapan hade ordnat flertalet workshops, som var lagom avancerade för det antal personer vi var och så många workshops det fanns.
Förbrukningsmaterialet fick vi!
När vi sen fick våra Goodie-bags, så trodde jag inte mina ögon! Gummiapan hade inte snålat med innehållet!
 
Nu är det då dags igen! Jippie! En till träff med glada, förväntansfulla människor. Jag åker med Pillan, en god vän till mig. Det blir två dagar fyllda med glädje, kreativitet och massor med mys!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0