Layout Challenge - Add something blue

 
 

Add something blue - September 2016 challenge

hos
 
Mitt bidrag till utmaningen. Just nu är jag så kär i stjärnor och i blått. Så att göra något i blått och min lilla stjärna som är på fotot var precis mitt i prick!
 
I made this one for the challenge. Right now I'm so in love with stars and blue. So making something blue with my little star on the picture was spot on!
 
 
 
 
 
Pillan
2016-09-30 @ 19:09:54

Kanonfin LO, gillar ALLT!! <3
Kram Pillan

Päivi
2016-10-01 @ 11:15:33
URL: http://paivja.blogspot.se/

Men ååååh vilket ljuvligt foto du har på din fantastiskt fina layout! Gillar dina mjuka toner av färgerna!!! Tack för att du hakat på vår september utmaning!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0