Spindelmannen till två herrar...

Ett enkelt kort till en liten herre på 4 år.
 
Sprattelgubbar var något man såg förut, så det tänkte jag skulle bli kul och testa och se responsen.
Hittade en spindelmannen-gubbe på nätet som jag skrev ut.
Laminerade honom för att han ska hålla för hårda tag.
Själva kortbasen fick bli enkel så att inga dekorationer var iväg för allt sprattlande. Så spindelnät från en Halloweendie och namnet utstansat fick vara dekoren.
Han blev överlycklig! Fattade inte riktigt vad han skulle göra, men efter ett tag så!
 
 
 
 
Sen var det den lilla herrens morfar som fyllde år också och haha!...Hittade en perfekt digistämpel till honom!
Från DR.DIGI'S kommer han.
 
Har använt Promarkers till spindelmannen och 
den blå cardstocken har jag stansat ut med Tim Holtz Mixed media thinlits.
Sen ville jag få med spindelnäten även på hans kort, så så blev det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0