Födelsedagskort till en kille som fyller 14!

En kille som fyller 14 år är inte alltid så lätt.
Det där med barnkort får man lämna bakom sig, inga fler gulliga kort nu.
Men, jag visste ganska omgående vilka papper & stämpel jag skulle använda!
 
 
 
Mönsterpapper från K-design (inte helt lätt att få tag på dom längre, de är dyrgripar)
 
Stämpeln på den coola killen kommer från Makeitcrafty och är en digistämpel.
&
Textstämplarna och Chevronstämpeln kommer från Gummiapan.
Sugrören tror jag att jag har köpt på TGR, inte riktigt säker. (Kan nog ha fått av en av mina snälla scrapkompisar också)
Dom var svart/vita från början, men jag ville ha dom svarta/gula & en lite sliten look. Så för att lösa det distressade jag med DistressInk Scattered straw & Black soot.
 
Kugghjul & sköldpaddan hade jag i mina gömmor.
 
Ps. Han blev glad över kortet...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0