Lo Så glad Kille!

Har gjort en Lo till en utmaning som Scraphuset har.
 
Man skulle utgå ifrån en skiss och skapa ett valfritt alster.
 
Här är skissen från Scraphuset:
 
 
 
 
 
 
 
Här är min tolkning av skissen:
 
 
 
 
 
Material som jag har använt:
 
Designark från Webster's pages: Your life/beautiful- let's celebrate
Dies: Nellie's choice Multi frame dies - star & av samma tillverkare och serie : straight ovals.
...och lite smått och gott...
Har också använt mig av lite Gesso på designarket.
Klippt ut en cirkel som jag har virat blå och röda snören runt.
Texterna har jag skrivit ut på ett teckensnitt från dafont.com
 
 
Här är länken till tävlingen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0