Mitt bidrag till En liten butiks månadsutmaning februari

Utmaningar är ju så jättekul, så självklart hoppade jag på denna!
 
En liten butik i Mörrum hade följande utmaning:
 
 

Månadsutmaning i februari: lifta ett dt-projekt!

 Klicka på ovanstående länk så kommer du direkt till utmaningen.
 
Jag kikade runt lite på bloggen och olika projekt som dom har gjort. Gick några år tillbaka och hittade projektet som jag ville lifta.
Nyfiken på vad jag hittade?
 
Klicka här 
 Inspiratör Hanna fick mig att fastna för sydda cirklar &
för orden " Du växer och blir stor".
 
På bilden är min son, så liten, så liten...
Nu är han 26 år, gift och har en liten pojke - växer & blir stor
 
 
Det jag har använt mig av är:
 
Designpapper:  Maja Design, Crea Diem, Blomstra (använde baksidan)
Brunt och Ljusblått cardstock
 
Dies från Marianne Design: Baby carriage die,
Stork with a baby,
Baby text
 
Joy craft: Banner & Floral flourishes (dessa har jag lagt lager på lager och skrynklat till)
Memory box: Donnington Tendril
 
Texterna har jag skrivit ut själv med teckensnitt från Dafont.com
 
Och så har min symaskin fått blivit inblandad i min scrapbooking för första gången!
 
Tack för titten!
 
Susny
2016-02-14 @ 12:00:06

Hej! Tack för att du är med och tävlar hos En liten butik! Du har gjort en jättefin tolkning!

Svar: Tackar!
lenaspyssel.blogg.se

Monica =)
2016-02-17 @ 19:44:44
URL: http://monica66.blogg.se

Hej där!
Den som scrollar hon finner...ditt tävlingsbidrag!
Snygg tolkning av Hannas cirklar, hoppas du fortsätter att använda symaskinen.
Kan bara instämma i att såna där små troll växer...min är 25 o med helskägg! =)
Lycka till i utmaningen!

Svar: Tackar! Ja, visst växer dom. Symaskinen kommer jag fortsätta använda, riktigt roligt!
lenaspyssel.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0