Mitt första Pocket Letter!

Självklart så har jag fått syn på något nytt...för mig iallafall. Jag är ju en stor fan av ATC, så det här föll jag ju för genast.
Hittade en tjej som var villig att byta med mig, nybörjare och allt...
Så här blev det!
 
Baksidan med ett brev och lite gåvor blev så här:
 
 
 
Temat blev fairy. Jag har använt mig av en bas, papper från Kaisercraft, Fairy Dust - Dew drops från Kristinas scrapbooking 
Sen har jag blandat med andra papper från samma serie.
En hel del dies från Gummiapan, har du inte sett deras nya dies så gå in på deras hemsida och kika på dom!
Jättefina dies till mycket bra priser.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0