ATC Swap tema kärlek

Ytterligare en ATC Swap - många blir det!
Tema kärlek, inte alltid så lätt tycker jag...är inte så jättemycket för hjärtan.
Men, här gick jag loss!
 
 
 
 
Första kortet, där har jag använt mig av papper från Maja design, sugrör från...? 
Samt utstansade hjärtan.
 
Kort nummer två: Ljusblått papper, stencil Scrapberrys tegel, Inka Gold, bling och band allt inköpt från
 
 
 
 
 
Röd cardstock & wellpapp är grunden för nästa kort. Tag från IKEA, stämpel från Magnolia, crispy band och småbitar från en tidning fästa lite här och där.
 
Kortet till höger: Hittade ATC-paperpad från Joycraft Tough Textures Paper bloc, massor med häftiga bakgrunder! På detta kort använde jag stencil -TCW och Relief-papierpaste Scrap It Up.
 
 
 
 
 
 
 
  
Lite ljusare färger blev det på dom sista.
Det första kortet har jag prytt med spets. Canvastag och chipboards från Gummiapan. Bling och charm från Scrap It Up.
 
Sen har vi nästa kort med Magnolia Designark - special moments och Magnolias DooHickey die tag. Tagen embossade jag för att få lite mer liv i den och fäste med spetsband.
 
Sist men inte minst...
Här kommer den häftiga tegelväggen igen - från Joy ATC Paperblock. Har använt Inka Gold och stenciler till dekor.
 
 
 
 
 
 
 
Nu var det slut på hjärtan för denna gång, gick ju ganska bra!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0