Utmaning Scraphuset

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men är på gång igen!
 
 
 
Den här gången blev det en layout med lite Western tema.
Jag har utgått från skissen som är utmaningen. 
Skissen hittar du HÄR
 
 
 
Hm, då ska vi se vilket material som jag har använt.
 
Designark från Jillibean soup, Blackbean - Chopped celery & Chopped onion
WANTED är utstansat från Tim Holtz alterations Carnivale
Cowboystövlar & Sadel dies från Joy craft
Svart washitape från IKEA
Embossingfolder under fotot kommer från Sheena Douglas, Wood panel
 
Chipboardstjärnorna köpte jag på en scraploppis, så jag har ingen aning om tillverkaren. Men, jag älskar dom!
 
This was it for now folks!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lenaspyssel.blogg.se

Blogg om scrapbooking, korttillverkning och annat skapande.

RSS 2.0